3 days left

Ohyes, 3 dagar kvar! jag som verkligen inte trodde jag skulle klara 3 veckor på ett äldreboende, tydligen har det gått nu i 2½ vecka. Dock inte mycket att göra men vafan, pengar på kontot den siste augusti. hanna nöjd!

På fredag ska jag äntligen träffa min bästa vän som nyss kommit hem från Öland där hon jobbat hela sommaren. :D

Sen.. har ledigt 4 dagar sedan börjar skolan igen, ska man skratta eller gråta?
Sure, det är kul att träffa hela sin klass igen, gillar min klass. men samtidigt har vi fått ett extremt tråkigt schema och därför känner man att man inte vill börja riktigt än.  Sommarlovet går fööör fort tycker man !

Påtal om sommarlov.. vart fan tog sommaren vägen? seriööst. regn och 15-20 grader numera.. kan ju säga att jag redan saknar sommaren.

Btw,,.
Skulle behöva en liten digitalkamera, men njee.. ska lägga undan lite från min lön så jag köper en ny mobil efter jul istället (då jag betalat av den mobilen jag har nu, suuucks att ha 2 års betalning säger jag bara..)

har inget kul att skriva och utan bilder blir bloggen urtråkig. thats life ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0