Det jag köpte

För en gång skull köpte jag nödvändiga saker. Och inte typ nån tröja man knappt kommer använda, som har hänt XXX antal ggr ;) nejdå men.. ni förstår .

En jacka, Höstjacka typ. som tål allt regn som säkert kommer i höst, helt vanlig svart jacka ;)
Vet att rummet är väldigt rosa och nejj, det är inte mitt rum. haha


Mascara, mousse och typ läppglans/stift '' cream gloss stylo- IsaDora'' (btw, jättebra! håller länge och valde nr ''10'' som är väldigt diskret , ungefär samma färg som mina läppar. ser mer ut som glans än färg)



Joggingskor, ska nog mest använda dem på idrotten i skolan.


(orkade inte ta egen bild eftersom batterierna tog slut)
Dessa kawasaki-skor ^^


Förövrigt köpte jag block och sådant.

tror det var allt.
När jag fått min lön ska jag ut och shoppa kläder istället :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0