Idag är en dålig dag

okeej, jag la mig 7 imorse. Alltså varit uppe hela natten. Så när jag stack och la mig gick mina föräldrar upp för att gå till jobbet.

Kanske dax för mig att fösöka vända tillbaka dygnet igen? skolan börjar trots allt på onsdag, fast ändå inte förrän 12.30.
På torsdag blir det en tur till nåt konst-ställe i danmark med klassen. Jag har aldrig varit förtjust i konst, förstår inte de roliga med att kolla på bilder och målningar hela dagen? Hade helre besökt köpenhamn än de konststället, men jaja. Man får träffa klassen och det är väl ändå liite positivt? :)


Idag skulle jag egentligen ha träffat min bästa vän, vet inte hur det blir med det eftersom jag inte haft kontakt med henne idag/igår.
Imorgon kanske man åker till malmö och träffar en person, muhaha.

Fast en sak, har inte fått mitt skolbusskort än, hade ju tänkt åka lite gratis nu dagarna innan skolan (ja det är okej och ja, det får man) Men vet ni vad ? Jag har inte fucking fått det.
När jag såg på skoltvn (som finns några i varje hus på skolan) i Maj , där stod det att man skulle hämta blanketter i receptionen och sedan lämna tillbaka det där. Jag stack snabbt dit och hämta, skrev på det och lämna tillbaka nästa dag.
Fine, då får man busskortet i augusti, tänkte inte mer på det.

Nepp, inget kort i posten idag heller men alla andra har fått ? hmm?
Ringde till kommunen och fråga.. nehepp det hade blivit fel och min skola hade inte skickat in blanketten till kommunen, SOM DE SA ATT DE SKULLE.

Liiite panik då skolan börjar om 2 dagar och jag har inget busskort ??? fiiiint.
Nu ska jag skriva på EN NY BLANKETT, exakt lika dan som förra. och sen skicka in .


Ibland blir man så less när folk säger de ska göra det men sedan skiter i det.
Vafan tog min lapp vägen? soptunnan eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0