Omtumlande dag.

Idag har varit en dryg dag,började 8.20 ..
skulle ha expo men läraren bestämde massa och lyssna inte på vad man säger, fick lite damp och blev sur på henne. Tänker INTE jobba på ett jobb (så jag lär mig expo) 3 timmar på måndagseftermiddagen efter jag slutat skolan... Slutar 12.30 just nu på måndagar och tycker de är skönt eftersom alla andra dagar går jag länge (förutom fredagar). MEN om jag ska jobba och lära mig expo efter skolan i 3 timmar så slutar inte jag förrän 4-5 tiden. Hur fan ska jag hinna med alla läxor då om jag kommer hem 6-7?
Förövrigt, hon bestämde att vi expo-elever skulle ha en timme extra jobb ... men de andra som har valt andra profiler inom media behöver bara ha 2 timmar och dessutom lektioner på skolan ?

(svårt att förklara .. men eftersom bara 2 hade valt expo(inredning/utställningsdesign) så skickar dom ut oss 2 på arbete istället för lektioner, men vi ska lära oss genom arbetarna där... Förra terminen var jag ca 1-2 månader 1 gång i veckan på Lindex..dock lärde jag mig inte alls mycket utan fick mest hänga kläder... därför jag är skeptisk till ett nytt arbete igen, skulle nog lära mig myycket mer genom lektioner på skolan men läraren vägrar det)


Nä blir bara så sur, hon lyssnar ju inte ens.


Sen nåt ännu drygare, jag och min kille hade bestämt att sova över hela helgen hos mig. Det var okej hos både mina föräldrar och Markus pappa.. Men hans mamma totalt vägrade gå med på det.. Sur blir man när man sett fram emot det. Får se om vi kan träffas under dagen imorgon istället :)




(sjukt koncentrerad på mobilen) haha.
Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0