Reklamer

Oftast kan reklamer vara irriterande och en del bara konstiga.
Men denna var en av de mest sorgsna reklamer jag sett, reklam om barncancer Föreningen.



det står i den lilla rutan:
'' Madelene Lärk (1986-1997)
Svensk Bondkatt, ofullbordad
Brodyr 10 x 10 cm
Privat ägo ''


Hon hann alltså inte brodera klart den innan hon avled efter en tids cancer. åh hata cancer.

menmen.. inte så mycket man kan göra åt det.
Men en sak jag ska göra, mest för min egna del (och kanske andras?) är att jag ska ta min första spruta mot Livmoderhalscancer på måndag, därefter tar man 2 sprutor senare. ca nån månad emellan varje.

Hoppas de inte gör ont bara ;S
(och hoppas jag inte får feber och skit man kan få efter vaccinationer, jobbar ju dagen efter ;O!)
Men det är det nog värt i slutändan.
Vaccinet skyddar inte bara mot Livmoderhalscancer utan även Kodylom, i de flesta fallen iaf.




. Ha det bra.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0