aw

Jag älskar mn pojkvän himla mycket, han har varit hos mig ända sedan torsdag ♥
Har haft himla roligt o mysigt, han har gjort den perfekt, ännu en helg ♥

Vi har gjort en hel del, tex varit ute o åkt pulka haha osv.
Men nu saknar jag han :( ♥

Vet ni vad ?
Vi skulle sticka till affären innan o handla dricka, helt plötsligt köper han en stor Merci-ask och ger den till mig. Fatta så gullig han är! Han hade inte behövt de men så himla gulligt av han :) tack ännu en gång älskling ♥









HAHAH emmy o Markus sminka mig.. de blev ju jättevackert ? not



Muuums♥

Kommentarer
Postat av: Markus

älskar dig som fan hanna <3 hoppas de blir du och jag föralltid (K) miss u honey : // !

2010-12-05 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0