Hej

Ligger i sängen nu.. Har världigt mysig andedräkt känner jag... Vad som ska köpas imorn blir nog tuggummi .. Förövrigt har jag ca 6 flätor i håret just nu hahah.. Ser inte klok ut.. Men hoppas ju på att man får lockigt hår imorgonbitti efter en natt med flätorna ;) vi får se hur de blir, om jag ser ut som ett troll åker plattången fram :) ajja är ganska trött så ska nog lägga mig .. Ha de bra gonatt.. Ska upp kl 7 o fixa syrrans hår o smink innan hon sticker till skolans ''nobelfest'' .. De ska värsta dansa vals och hålla tal och vara finklädda . Och dom är 10 år :0? Hehe ajja de blir nog supersöta . Kanske lägger in bild på hur syrran blev efter jag fixat henne ;) puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0