hellu

Haft en mysig helg med markus ännu en gång :) ♥
Var sista helgen innan jul så vi bytte julklappar denna helgen ^^
Av honom fick jag (som jag fotade för nån dag sen) En sjungande julhund (supergullig) Eclipse-filmen och ett Bad-kit . Mycket uppskattat :D

Av mig fick han en klocka + halsband och ett Adidas-kit med schampoo och deo. :)


Riktigt svårt att hitta julklappar till killar, men hoppas han blev nöjd iaf :P ♥






Iaf, det är riktigt mycket snö här, för att vara skåne dvs. Men igår stack jag o älsk ut o skottade, vi var riktigt duktiga, ganska stor del av området + stora parkeringen. Tog en stund ;PP

Och idag roade vi oss i snön med att åka pulka, huur barnsligt de än låter men VADDDÅ man är inte vuxen än ;)?

ajja, hade det mysigt i helgen och imorgon är det bara en dag kvar i skolan. slutar 12 o de är ändå nice :D
SEEEEN JULLOV ;D

ajja, puss haaaj
Btw Älskar dig Markus ♥

Kommentarer
Postat av: Markus

älskar dig <3

2010-12-19 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0