juul

ååh om 2 dagar är det självaste julafton. Jag älskar julen om jag ska vara ärlig, Hur mysigt är det inte ??
Snönflingor rignlar ner från himeln och täcker marken med ett till lager med snö. Granen står pyntad med allt från tomtar, änglar och julkulor av olika slag. Lukt av lussebullar och pepparkakor. Julmaten som smakar ljuvligt trots man käkat det X antal ggr redan. Stearinljus som värmer. Stämningen och gemenskapen med familj o släkt.

ååh jag längtar! 

Längtar även till Nyår då jag ska fira med min favorit, Markus ♥ 
Att få avsluta det gamla året och påbörja med ett sprillans nytt år med den man älskar mest är nog så perfekt det kan bli ♥
Att gemensamt ta del av utmaningen av ett nytt år och båda kämpa igenom ännu ett år . Skönt att veta att man numera har en underbar pojkvän som står vid min sida i alla lägen , det är underbart ! ♥


Nä som sagt, denna tiden av året är härlig. Dock saknar man ju sommaren, men snart .. snaaaart är det sommar . :)


Jag önskar er alla en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR :D

Lite vinter/jul-bilder från när jag var liten hahah..





Varför öppna med händerna när man kan öppna med munnen? hahah..



Vår förra hund Hampus. haha gud vad stor han ser ut!







hahaha



HAHA svampmössa ?? xD





haha ja, jag bjuder på dom bilderna! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0