klart!

yees äntligen klar med storstädningen, tog väl några timmar ?
Mitt rum är väldigt litet så nu när jag fick bort en del saker från hyllorna känns det redan större och renare :)














Pennor , och ljus. Den glas-saken är ett minne från en marknad då jag köpte den, var allra sista gången jag träffade min bästa väns mamma innan hon dog.


jaah , haha mina parfymer ? xD höhö. Britney spears Midnight Fantasy och Isabell Christensen Dreams (: Den sistnämna är min absoluta favorit.


Mitt dopljus fick vara kvar, även gammelfarmors snäck-skrin + mitt smyckesskrin.



Koppen fick jag när jag fyllde år och bodde hos en fransk familj en vecka året 2009 (?). Från disneyland ;P

Rosorna på väggen bakom fläkten är från när jag sluta i 6.an, en från slutet i 9.an och den 3.e är från älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0