lalal

sitter inne hos mormor o morfar på deras laptop och passar valpen. andre gången idag.. nu skulle de typ köpa julgran o.o men jaa..
får hoppas dom kommer hem snart för hunden hittar på med skit hela tiden + han gillar nog inte mig då han biter en i benet och skäller på mig.. jaa alla kan ju inte älska mig höhöö.

Måste dessutom in och slutföra min storstädning av mitt rum.. det ser verkligen ut som ett bombnedslag men när jag är klar kommer det nog bli finnemang! I hope..

jajaja ska inte dryga vid datorn, ska se vad vovven gör för skit nu. Kissar/bajsar han på golvet är de ju jag som får skiten för de, haha. så får nog rasta han. Är glad min familj har en stor hund som är lugn, haha :P

haaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0