tidsfördrift

Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: ja, älskar markus ♥
Om fem månader: Är jag ... 18 år o 1 månad ca ;) + 9 månader med Markus :OO !
Du samlar på: : nothing..
Gröna eller röda äpplen: Gröna sura!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Markus ♥
Vilken tid gick du upp idag: 11 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nejj
Vad ska du göra ikväll: chilla , tv .. i dont know ?
Är det okej att gråta: ja :)
När grät du senast: Förrigår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet, resa och köpa nåt riktigt fint till älskling :) resten spara typ ?
Bär du glasögon eller linser: nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, viktigast man har nåt på sig ju ;P
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar :P
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: ja :)
Vill du ha barn: Ja, i framtiden
Solar du ofta: På sommaren.
Är du bra på att laga mat: Kan laga lite maträtter.förövrigt använder jag mig av kokbok ;)
Gillar du att dansa: haha suger.
Är du flygrädd: Aldrig flugit så vet inte ;P Vill testa iaf.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Choklad & jordgubb
Tror du på ett liv efter döden: vet inte ..
Tycker du om sushi: jaa :D ååh längesedan nu :(((
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn o dricker cola (:
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: lite haha, FAN SKA SNART DIT .. fanfanfan..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Mörkblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nejj
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: HEHEHEHHE aldrig.. typ? förutom skolidrotten.. men ja.
Senaste låt du hörde: '' Only girl- Rihanna''
Vad gör du på helgerna: Oftast är jag med älsk. annars typ inget ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0