u

Har städat mitt rum nu, som tur var behövde jag bara plocka undan lite disk och dammtorka och dammsuga, gjorde ju grovstädning förra veckan såå hade inte så mycket att städa, skönt ^^
resten av familjen städar oxå just nu. intressant så ni spricker ?

nej men, jag har ont i nacken :( haha fan. och älsk är inte här och kan massera, fan :O haha men det gåååår över..nån gång.

JAPP nu ska jag försöka göra knäck.
Förra året gick de galant. Men förrförra året sket de sig, vi hade inte ljus sirap hemma så vi tog mörk sirap och trodde de inte skulle vara någon skillnad, HAHA så fel vi hade. Det smakade skit, rent ut sagt. SÅÅ använd INTE mörk sirap när ni ska göra knäck , bara ett liiitet tips :)

ajja wish me good luck .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0