underbar helg

Helgen har varit underbar som vanligt med älsk :)
han har varit hos mig sedan i torsdags och åkte hem för ca en timme sen :( men har varit underbart :)) tex igår köpte min familj julgran o jag,markus och min syster hjälptes åt att dekorera den.

Efter skulle mina föräldrar sticka iväg o vi blev kvar hemma så vi laga hamburgare med bröd o pommes, riktigt duktiga var vi båda två ;) visst.. kanske inte världens svåraste maträtt men ändå?

Idag firade vi min mobror som fyller 40år imorn med smörgåstårta + tårta :)

För övrigt har inte så mycket hänt men det har varit en mysig helg! Nu är min praktik slut o de är tidiga mornar framöver (upp kl 6) till skolan....... men slutar dock mycket tidigare än vad jag gjorde på praktiken ;) jajajaj snart är de iaf Jul och jag ser fram emot det (::

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0