bla

En sak som är tråkig med min blogg är att den numera inte innehåller särskilt mycket bilder. Nu ska jag förklara varför:

Min mobil har fullt minneskort, därför får jag radera nåt foto varje gång jag ska fota nytt, Inte nog med det utan min mobil har fett med glapp där man stoppar in laddare/hörlurar/usb, därför är det sjukt irriterande och jobbigt varje gång man ska försöka föra över bilder till datorn. Tillslut har man försökt '' hitta kontakt'' med mobilen så länge att man ger upp.
Har betalat klart min mobil vid jul. (dumt att lägga ett 2 års betalning..) Och då ska jag verkligen försöka köpa in en ny. (glappet är självklart inte enda felet, skulle jag förklara allt skulle det bli för långt inlägg ;) )

Har en gammal digitalkamera som är knappt fungerande, ingen idé att försöka ens.
Mammas kamera är hon extremt rädd om trots att den är 2 år gammal och är en helt vanlig digitalkamera. Den stannar alltid i huset trots jag bönar och ber (haha).

Webkameran är mitt alternativ just nu, ja.. det blir ju såå bra bilder utav den, dessutom blir det endast bilder från mitt rum.


Haha, gud vad problem man kan ha på samma gång helt plötsligt :o Men ja, now you get it. Min blogg kommer nog vara ganska tråkig utan bilder och massa text. Skitsamma jag kommer på nåt snart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0