Blixtrar o dunder

För ett tag sedan börja det åska, inte förvånda eftersom det varit sjukt varmt idag med. Över 30 grader och ja, klart man är nöjd :D.
Imorgon blir det lite tråkigare väder, iaf enligt vädersidorna. Då åker jag in till stan, möter upp 2 vänner och sen glor på Eclipse.
Första gången jag skulle se twilight var jag skeptisk, vampyrer ? njaaa verkade töntigt. Men filmerna var sjukt bra, faktiskt!. Har sett new moon oxå och imorgon blir det eclipse.
Jag kan inte säga att jag är galet fan utan jag tycker filmerna är bra, Taylor är snygg och Robert pattinson ser ut som en uteliggare. Inte ens fått tanken på att börja läsa böckerna för helt ärligt är inte böcker min bästa vän, haha!.

Aldrig förstått hysterin om Robert Pattinson, '' åååh han är såååååå snygg'' - eller inte. haha ja, alla har vi olika smaker, absolut.
Men enligt mig är Taylor lautner snyggare än uteliggaren Edward.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0