lalala

Hellu, har jobbat nu i 3 dagar och har inte haft tid att blogga, jaa.. tid är väl inget problem men snarare de att jag hade huvudvärk varje dag efter jobbet, jobbigt. Fast kanske bra mjukstart att vänja sig vid nu när snart skolan börjar (uush) .
sommarJobbar på ålderdomshem. Eftersom jag inte är utbildad inom sådant så får jag inte hjälpa de gamla (när de ska upp ur sängen, till toan eller liknande) och eftersom det jobbet för det mesta innebär sådant så är det inte alls mycket arbetsuppgifter åt mig. Jag är typ bara med på Lunchen, hjälper dom och så. Men de är inte alls mycket eftersom de som jobbar där tar hand om de mesta.
Så idag mata jag en tant, resten av dan gjorde jag typ ingenting.
5 timmar känns som 5 år, och då skojar jag inte.

Men jag ska inte klaga, hade ju inte heller velat ha ett jobb där man måste jobba röven av sig i 5 timmar. Så detta jobbet är helt okej faktiskt :)

_________________________

Jag är extremt varm, har långbyxor och t-shirt på mig (som jag jobbar i) ska strax sticka in och duscha, jag behöver det haha .

pusshaj.



Charmigt i stor tröja HAHA

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jag jobbar 9 timmar xD fatta hur lång tid det tar

2010-07-28 @ 22:54:53
URL: http://cbyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0