långben

Övningskörning är riktigt kul, i början var det lite tjatigt att lära sig styra och krypköra.
Men nu när jag fått köra på större vägar är det superkul, änsålänge kommer det drööja innan jag kommer få köra på motorvägar men jag ska kämpa ;D.
Btw, det jag tycker är jobbigast med att köra bil just nu är att man inte vet hur tjock och stor bilen är. Skitsvårt att kunna se var på vägbanan man kör när man sitter i förarstolen. Extra jobbigt är det på smala vägar , där känns det som bilen tar över hela vägen, men enligt min pappa som sitter bredvid så kör jag bra på min sida. Haha!

Idag hade jag på mig dethär: simpelt men jaa.. Linne från Ginatricot , shorts från... veromoda ! skorna är gamlagaamla.


yeah långben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0