midsommar imorgon

nu börjar värmen komma på riktigt känns det som, om den stannar är en annan femma. Btw. var och köpte en klänning idag, inte alls vad jag tänkt köpa men det blev den tillslut, tyckte den var söt iaf , starka färger men vafan , gillade den (: hade tänkt ha på mig den imorgon med en midsommarkrans till? vi får se hur det blir med kransen iaf.




köpt på Whoops Fashion

imorgon ska jag nog ligga i solen en stund, fixa blommor och blad till kransen om jag pallar/hinner, sedan bär de av till familjens vänner, tack gode gud att de har en jag kan hänga med som är i min ålder, haha.

Kommentarer
Postat av: 5 Tips

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-05-20 @ 12:03:34
URL: http://5-tips.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0