-

En helt vanlig måndag.. Gick upp kl 6 (okej ska jag vara ärlig låg jag kvar i sängen till 6.30 för det var kallt i mitt rum + jag var trött) sen fixa jag mig o åkte till skolan. SNACKA trött.se.. men tur man bara hade 2 lektioner så det var skönt.
Dessutom blir denna veckan chill då vi inte har läxor + inviduella valen är inställda YES! (: Vilket betyder, imorgon har jag sovmorgon till 10 (börjar egentligen 8), på torsdag slutar jag 14.45 (egentligen 16.30) såå najs.
Dock har jag inte fått nån APU-plats ännu, så vettefan var jag ska vara nästa måndag o 4 veckor framåt. Men egentligen vill jag inte ha nåt men tydligen måste man? fan haha.

btw..En sak jag måste sluta med är godsaker.Är jag hungrig köper jag nåt choklad eller cola eller godis. snacka inte bra alltså.. Men de är såå gott. Fan OKEJ dumma godis som är så gott, kommer snart bli tjock :O haha


puss ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0