-

HEEEJ idag är de söndag, imorgon måndag :( back to work.. har 3 veckor kvar.
Saknar skolan lite, eller iaf SCHEMAT.. slutar ju 12 på måndag o fredag.. men nu när jag har Apu slutar jag 16 varje dag :((

Men ja, i fredags kom markus till härliga hem, jag satt och monterade båtar, hahah. Vissa var skitsvåra att montera medans andra bara behövdes sätta i en mast haha.:




igår stack jag o makke med min mamma o syster till stan, där testa markus jeans och tröjor, skitsnygg var han iaf! Fast de är han alltid så :)

Jag testade några klänningar men fastnade för 3 st, dock köpte jag bara en, men blev sjukt nöjd iaf :D
Otydlig bild, kanske kan visa bättre bild nån annan gång . Tänkte använda den först o främst på jul/nyår :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0