-

Har haft en superduper underbar helg med min älskling, mitt allt :)
Vi har gjort lite allt möjligt. :)
Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar Markus, älskar han nåt så enormt mycket :) ♥

I lördags hängde vi med mormor o min familj till en hundkennel (där vi köpte vår hund för nåt år sedan) och fick kela med supersöta valpar, man smälte så söta dom var. aww





Igår var det ju själva halloween, Min lillasyrra och hennes 2 kompisar skulle gå halloween och tyckte vi skulle hänga med. Jag var häxa och Markus var djävulen. Ändå rätt häftig..
Vi gick runt i vår by.. dock var de roligare när man var mindre, men ja vi offra oss för småbarnen ;)

(bild på oss, emmys andra komipis vill inte vara med p bild) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0