3 månader

Min älskling, min ögonsten och mitt allt och jag har 3 månader tillsammans idag. Det går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar han och hur mycket han betyder för mig. Men jag ska försöka lite.
För varje dag som går blir jag mer och mer kär i honom, finns ingen mer perfekt kille som han. Han behöver inte göra nåt för han ser ändå perfekt ut hur han än ser ut. Han är min prins och min nallebjörn, en underbar pojkvän helt enkelt.
Jag älskar dig Markus och kommer göra det så länge det går.
Tack för du finns vid min sida varje dag ♥

Fick en 3 månaders present av min älskling, supergulligt ! ♥






Älskar dig Markus ♥

Kommentarer
Postat av: Markus

Älskar dig enormt mycket <3 du och jag föralltid lovar dig <3

2010-11-14 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0