Lala

Hellu, idag är det äntligen fredag :) för tillfället sitter jag på expo och ritar upp big ben, vita huset och oprahuset som kladd.. Ska börjar med ett arbetet som ska vara till biblioteket. Men måste göra en kladd o förslag till biblotikarierna innan jag kan börjar bygga :p.. Haha hoppas de gillar idéerna. Jaja.. Har en timme kvar här och ja, sen har jag mediakunskap vilket inte är världens roligare precis men vad gör man? Jajaa när jag slutat kl 12 sticker jag in till stan och möter upp min älskling <3 woho :) <3 Jävlar vad snabbt jag skriver på mobilen numera, synd bara jag ska köpa touch-mobil snart och då börjar det om igen Haha är sjukt dålig på att skriva på sånna men man lär sig. Har haft knapp-mobil i 6 år Haha lite förändring behöver man:p Jaja långt inlägg blev det och ja.. Ni får ha det så bra så hörs vi, pusseeen <3 Btw Sry om det är ord som är fel, skyller på T9 isf Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0