lalalaaaa

Jag o familjen åkte till föröppningen av XXXLutz i Malmö nu ikväll.. snacka mycket folk ! sjukt.
Det påminde ganska mycket om Ikea (kul då att de tagit över lokalen där ikea låg innan de flytta) .. men lite finare möbler enligt min åsikt. Lite krångligt system hade de då man var tvungen att scanna varje sak inne i butiken innan man gick till kassan (eller ja man kunde göra de i kassan oxå men tydligen smidigare så enligt dem)

Men ja, förövrigt gillade jag butiken o möblerna, lite mer lyxigare än ikea kändes de som ;PP

Jajaj. jag köpte inget men de gjorde de andre i familjen, tex min lillasyster köpte en skrivsbordsstol... Gissa vem som fick försöka skruva ihop den sen här hemma? Jo jag.. Och speciellt me den dåliga beskrivningen så skruva ja i fel skruvar på fel ställe eller gjorde i fel ordning blabla.. gjorde fel ca 5 ggr. hahah. alltid så smidig.


enorma stolen utanför butiken.




Jo eller hur.. bara jag som inte fattade ? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0