-

Okej, jag tränade faktiiskt ca  5 min framför spegeln imorse hur jag skulle le på skolfotot, (de enskilda då) . Ska jag visa tänderna eller inte ? hmm
Men sen när jag väl satte mig på plastpallen framför fotokillen gick de snabbt som fan.
'' Sträck på dig'' SNAP
'' och så får jag se ett leende'' SNAP
NÄSTA


ja, de gick på 2 sekunder så man hann inte tänka på hur man ''tränat'' innan haha. Det får bli som de blir, brukar oftast hata fotona haha.

gruppfotot gick väl bra, tror jag råka blinka på en av dom (han tog 3 st ) .. får väl hålla tummarna att han INTE tar just den bilden då. haha.

Jaja, imorgon har jag inställda lektioner (egentligen ska jag ha 2 st ) ändå ganska niiice att vara ledig. Älskling kommer hit en stund då ♥

pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0