blött

hej, nyss duschat och mitt blöta hår droppar ner på både kläder och skrivbord.. har hårinpackning i håret och ska snart tvätta av det. Sen ska jag fixa mig och kanske dra in till stan senare med syster, får se om jag orkar.

Blev ingen spruta idag utan blir nästa måndag. Men ska fortfarande klippa mig ikväll.. nervöst.. Har fortf inte bestämt mig vilken färg på slingorna jag vill ha , antingen mörkare blond eller ljusare. Sedan vet jag inte hur jag ska klippa mig, var ca 9 månader sen jag klippte mig haha.. smaart. Blir säkert det gamla vanliga.. topparna. Tråkiiigt haha.


Menmeen, vafan ska man skriva. .  har ledigt idag och det är skönt. Sängen var ovanligt tom utan markus inatt men kände lukten av han i sängen.. oh i miss him :(


Jaja, ska inte dra ut på både min o er tid. så slutar väl här då :P

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0