buss jävlar

Okej jag seriöst hatar bussar.
Bussarna går hur ofta som helst till de större stöderna eller större byarna. Men ut till landet vägra de gå alls ofta. Missar man en buss måste man vänta mer än en timme på nästa, fan.

Vi slutade 15.05 (egentligen 16.20) men läraren skulle på möte så vi fick sticka. Men missade självklart min buss som gick 15.05, faan. Så jag fick snällt ta mig in till centralen och ta en annan buss. Ja fine, så långt bra. Trodde jag skulle hinna med min buss till min by men tydligen inte. SÅÅ fick vänta en timme , sittandes på en busstation, kallt och på en bänk.
Jajaja jag kom hem tillslut och de är väl de som räknas.

Imorgon är en lång dag, blääää bajs.
jajajajajaj ska inte sitta här o böla över mitt schema o bussar hahah.

ha de bra pusshaj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0