lalal

torsdag idag, fredag imorn YEE :D

Hade svenska o sen eng. efter det stack vi in till Lund o lyssnade på när en amerikansk författare snackade.. då jag har dåligt betyg i eng så fattade jag bara typ hälften av vad hon sa. Jag är inget stort fan av att läsa böcker såå var inte så taggad på att sitta där en timme ..

Jajaj.. efter det tillbaka till skolan och ha filmkunskapprov.. Kan säga jag knappt plugga (bara läste igenom instuderingsfrågorna typ 5 ggr) och det var mitt livs enklaste prov.. im not kidding. Filmkunskap är ganska chill ändå haha..


Sedan var de bara sticka hem o nu sitter jag häär.

Jajaja imorgon fredag, fyfaaan vad jag längtat, ända sedan förra fredagen ;P


Puss.

Btw lägger in cp-bilder på mig själv som jag hitta på mammas mobil, tagna i köpenhamn i somras då jag var där med familjen.

(han med svart överstruket är min lillebror.. han vill nog inte vara med på bloggen)







faan vad vit jag är nu. Hade ändå liiiite färg i somras . saknar sommaren bajs :(


btw... Maten var aaasgod på det stället vi åt på. Buffé var det, så mycket man ville fick man ta ;)
Hanna likes fooood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0