Matte B

Jag kan säga att Matte B är grymt mycket svårare än Matte A.
Fick VG i Matte A och min lärare tyckte jag skulle iaf testa Matte B .
Kan ju säga att man sitter som ett frågetecken, även om läraren hjälper en. Dessutom är inte jag den enda i klassen haha.

Jävla mattebajsmög. får försöka göra några uppgifter iaf höhö.


anyway, imorgon går jag till halv 5, det OGILLAS starkt. Hatar ons-torsdagar haha.

ska snart sticka o duscha sen ska jag nog glo tv om de finns nåt kul. Datan är inte särskilt kul iaf.


faaan, kom nyss på att vi ska åka skridskor på idrotten. Jag suger vekligen på både att åka skridskor och rollerblades. Kommer trilla o få ont i röven, igeeen. Måste nog träna den så jag slipper få ont hahah.

En bild på mig förra gången vi åkte skridskor:
HAHAHAHAHHA skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0