uuush

Kan säga att det är verkligen ASkallt ut, speciellt kul är de när de blåser kall luft, och då är de inte sval luft utan verkligen ISKALL. Känns som flera minus men är i själva verket ca 8 grader.

Imorse tänkte jag att de är kallt ute så tog på mig jeans, linne, huvtröja och halsduk. sedan hade jag min ganska tunna höstjacka + vantar. Det såg varmt ut men när man kom ut frös jag som en gris.
Jag fryser ganska lätt, därför jag hatar vintern o kyla :P Menmen, man får bita ihop och tänka på att vinter = jul snart. haha .
Påtal om juul.. VAD kan jag köpa till min pojkvän? skitsvårt ju. Tur man har 2 månaders betänketid kvar ^^

Jajajja, hade skola idag , var hes imorse och hade ont i magen o huvvet resten av de hela dan, men blev bättre sen i eftermiddags.
Åkte in till stan (ja min skola ligger lite i utkanten av stan) och gjorde ett ärende där.. sedan var det hem i en knökfull buss och ja.. här sitter jag nu höhööhhö.

har inget att skriva, vi ses pusshaaaaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0