1 månad

Även om 1 månad inte låter mycket så är de ändå ganska mycket för att vara mitt allra första förhållande. Det är mycket som händer i början av ett förhållande, det är galet.. galet härligt !
aldrig känt såhär för någon annan, är galet lycklig och extremt kär.
Trodde aldrig innan man kunde känna fjärilar i magen vid varje kyss och omfamning, det är härligt som bara den.

För en månad sedan satt jag och markus mitt i natten och skrev till varandra över msn och tillslut skrev vi båda att vi gillade varandra, skämmigt som fan var det men vi fick respons och ingen av oss blev nobbade av den andre. Den natten 14/8 blev det vi två.

Aldrig har en kille bekräftat att jag är vacker , trots jag inte riktigt kan tro på det så har jag böjat acceptera mig själv mer o mer.
ska inte dra ut på värsta långa texten men Han är helt enkelt underbar och perfekt .

Älskar dig Markus ♥



Tyvärr har vi inte hunnit ta så många bilder tillsammans, så får bli denna igen :)






Kommentarer
Postat av: Markus

Älskar Dig Hanna (L) (K)

2010-09-14 @ 19:32:28
Postat av: YouthCoach

Supergulligt :'D Första månaden är alltid den bästa, då man är som mest nykär ;) synd att fjärilarna inte är kvar föralltid bara :'o

2010-09-14 @ 19:46:56
URL: http://youthcoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0