800 grader

Hade supermysigt med älsk här igår och idag. Förvisso hade jag ont i kroppen, huvudet och frös som en gris idag.
var ganska orkerslös hela dan idag men vi lyckades ändå baka goood kladdkaka och köra kurragömma med lillasyrran.
Febern gick upp och ner hela tiden, ena stunden frös jag som fan, andra stunden kändes de som jag var inne i en brinnande bastu.
Markus tog hand om mig och det tackar jag för, han är guld värd <3.

Tänkte egentligen inte direkt att jag hade feber utan trodde bara jag hade träningsvärk sen igår då jag , makke och lillsyrran körde dunkgömme (nej min kondis är inte den bästa).
Men kollade tempen under tiden markus och syrran spelade badminton (jag var för slö för att ens orka gå ut och frysa ihjäl) och hade då 39.2 grader.. chock.se ?

För övrigt.. imorgon är det söndag, ska nog slöa hela dan så min feber försvinner. Förhoppningsvid försvinner den under natten. but we will seee


PUSSHAJ

ps. Älskar markus ♥

Kommentarer
Postat av: Markus

Älskar Dig Med (L)

2010-09-25 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0