Happiness

Aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv.

Dagen började dåligt då man jag fick känna sig sååå enormt liten bredvid 2 lärare som var totalt emot en. Speciellt när en lärare gick på mina privata saker och sa lite saker ang. det (som jag inte alls såg positivt) .

Men slutade i alla fall vid 12 och då åkte jag in till stan och mötte upp min älsk, och sedan stack vi och shoppade. Var ganska trött idag så fick bara med mig hem bh+trosa, leggings, svarta nylonstrumpbyxor och nån hudkräm.
Meen, jag hade mysigt och det var kul (Y)
Efter det stack vi hem till mig :)

....och nyss stack Markus hem :( 


Men måste säga att jag aldrig varit såhär kär och aldrig kännt mig så lycklig förr!

Älskar dig Markus ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååååååh är superglad för din skull! Nykär är uuunderbart :'D

2010-09-04 @ 14:48:00
URL: http://cbyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0