höhö

ja, jag är en stoor slösare. Har använt ganska mycket av den lön jag fick efter somamrjobbet, visst har ganska mycket kvar. Men har jag väl pengar är jag tvungen att slösa, haha nästan så är de iaf.

MENMEN måste verkligen spara pengar nu så jag har pengar kvar till jul då jag ska köpa julklappar till folk :)
dock är de 3 månader dit ? jajaj :)

i alla fall... har inget att säga.

Lägger in lite bilder från idag höö


Jag på expolektionen, heelt ensam i 2 timmar. ingen lärare dessutom ;) ändå helt OK men ganska tråk.




Makke o jag stack ut o cykla en runda, efter typ halva skolbacken (ganska lång backe upp till byns skola) så gav han upp och vi cykla hem igen, fast på vägen hitta han självklart en lekplats, doooock blev han yyr på denna ''karusell'' hahaha sån mes ;) ♥






'' var det en råtta ?'' - nej en mus(eller?) lilla maaarkus.
Han bad mig ta foto på den, hur intressant det än är att se en död mus hmm..


smäller in en egobild, tog typ tusen men vägra fastna på bilder idag, attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0