idol

idol... Börjar igen på tv ikväll hörde jag nån i klassen säga.
Tycker inte idol är nåt roligt längre, det enda jag kollar på numera är de första avsnitten med auditionerna, då en del gör bort sig o så ;)
Sen när de är över pallar man inte kolla för de är för seriöst och långtråkigt, jag menar.. hur många gånger har dom inte visat idol? och nästan samma sak varje gång.

Följde slaviskt idol för nårra år sedan, då tex darin och daniel var i finalen.. och daniel vann.. vartfan tog han vägen :o?


Ne.. massa skitprogram de går på tv ibland ;)


JA, JAG HAR TRÅKIGT därför jag skrev detta onödiga inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

fan vilken snygg bloggdesign du har!

2010-09-07 @ 17:17:46
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0