lalalla

Hade en lektion idag, sen skulle jag iväg till ett ärende i lund. Efter det stack jag hem och nu sitter jag här och ska påbörja läxorna. Ligger back gaanska mycket så passar på nu när jag ändå inte har nåt annat att göra.
MEN IAF imorse var jag astrött.. gick upp (trots jag var som en sengångare) kl 06.20 och bussen går 07.07. Så hade ganska brottom.
btw .. Hade tydligen skickat ett sms 05.30 till älsk ... och då sov jag ?!
konstigt.. jag skrev '' Är vaken :( om du mena det på mms XD <3 '' .. för det första.. JAG SOV, för det andra.. Vilket mms ?? hahah. jag är skum ibland.


ska försöka boka tid för klippning + slingning/färgning .. får se vilken dag det blir bara. Behöver fixa mitt skatbo jag har på huvudet just nu :)

jajajajaj pusshaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0