nanana

Är sjuuukt trött, vet inte varför. eller jo.. hade ju idrott idag.. kan ju säga att min kondis ligger nere på 0 och så skulle vi spinna 30 min i streck.. snacka om att jag flåsa. Jag är en vääldigt lat tjej och när jag för en gång ksull börjar jogga ute så gör jag det några ggr sen blir de mindre och tillslut inte alls. JUUST så hände i somras för jag hade bättre saker för mig. Så min kondis gick ner på 0 IGEN haha.

Vädret har varit skönt idag, för en gång skull. Sol och värme. Jag som är en stor idiot tog på mig jeans och tröja.. när man egentligen skulle behövat shorts och linne, höhö.

Jaja, träffade pojken en stund efter skolan, mysig runda på stan i en timme ca.

jaa.. har inte mycket att skriva, ligger en veckorevy-tidning och står en bonaqua framför mig så känner suget.

Seeyaaah later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0