oont i röven

Hellu, jag sitter här med ont i röven.
Det var såhär att vi hade idrott, som varje onsdag..
Som vanligt fick man välja mellan att jogga, gå, åka rullor eller spinna i 30 min. Valde att åka rullor.. Japp så jag tog på mig ett par, stack ut och åkte iväg med 3 andra i klassen. I början gick de rätt bra, men sen när en nedförsbacke kom (inte alls brant) så PANG rakt på röven. AJJ ?

jaaja, sen efter det skulle vi självklart köra rull-bandy utomhus. Lyckades hålla mig uppe men höll på att trilla flera ggr.

Snacka om att det är farligt med sånna rullskridskor, uuh.


jajajaa , slutade 16.20 och kom hem typ precis.

Inget att göra men har ledigt imorn :) skööönt


haaj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0