Tisdag

Dagen har varit ganska långtråkig, saknat min älsk oxå :(
Igår efter skolan stack jag hem till markus (ganska otroligt att jag hitta dit då jag suuuger på orientering) btw så hade han inte slutat än så jag satte mig på en bänk en bit bort och läste svenskaboken med musik i öronen. Efter en stund kommer markus och skrämmer livet av mig, nästan iaf haha.
Lättskrämd som jag är h3h3h3.

Vi var inne hos han ett tag sedan stack vi vidare till lund, käka och gick på bio. Inte sådant man annars skulle gjort en måndag. Men det var endast vi 2 och 2 till i den biografen, så lugnt och skönt var det. Mysigt dessutom.
Vi såg Vampyrer suger, rätt bra film ändå :))

Fyfan vad jag älskar dig markus ♥

vettefan vad jag hade tänkt göra nu, we will seeee.

Sitter och käkar Marabou Youghurt Raspberry, så enormt god!
Ja, det var såå intressant att ni borde skriva upp det, dooo it!  (;


Snygging innan bion, latisen ;)♥



Tog nyss denna randombild.ööh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0