Torsdag

Yees, äntligen torsdag, och imorgon fredag :D

imorgon slutar jag kl 12 och det är sköönt ! Efter det ska jag iväg med pojken min och shoppa.

idag har varit en dryyg dag. Kändes som den aldrig skulle ta slut. haha, men jag kämpa igenom den. På sista lektionen som var filmkunskap så fick vi se några av de första filmerna som gjorts (svartvita från 1895)
Gaaanska tråkiga filmer då en av dem var när ett tåg anlände på en station, eller när arbetarna gick från en fabrik, haha.

Menmen, kanske lite intressant, men inget som skulle funka i nutiden på biograferna haha ;)

har inget att skriva, som vanligt hahah.

Vi ses ! ♥

kortFilmerna vi såg:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0