-

Har haft mysigt lov, varit nästan hela lovet med min favoritpojke -Markus :D
Har både varit hos honom och hos mig. härligt :)

I onsdags åkte jag till honom, hade som sagt lite problem med tågen men tillslut kom jag dit iaf :) när hans mamma kom hem åkte vi in till malmö o käka pizza. (ändå nice på min namnsdag .. fast hon visste inte om det, inte heller jag ;) )  Vi var även på någon loppis med superbilliga grajjor , och sedan även i en skobutik o klädbutik.

Borde åka till malmö nåndag då jag är ganska trött på lilla Lund ;) hähä.

ajja, lägger in ett test här för jag inte har nåt annat att göra. :)

 

Alla par gör detta testet.



 Vad heter ni?  Markus & Hanna
Hur länge har ni varit tillsammans?  På fredag 5 månader :D
Är ni förlovade?  Nej.
Bor ni ihop? Nej tyvärr inte :/
Har ni barn? Nope, kaanske lite tidigt ? haha
Har båda körkort?  Vi båda övningskör ^^
isåfall, vem kör bäst? förmodligen markus (;
kommer du ihåg er första kyss? ja :D ♥
Vem sa "jag älskar dig" först?  hmm. kommer inte ihåg?
Vem är äldst? Jag, fast bara 3 månader äldre ;)
vilka sjärntecken är ni? Vädur & Lejon
vem fyller år först på året?  Jag :D i april hehe..
vem är längst?  Markus :))
vem sjunger bäst? Jag sjunger som en hes gris, så tror markus sjunger bäst :)
håller ni handen på stan? Ja det händer :)
kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Japp :)
vad har ni gemensamt?  vi har samma knasiga humor, musiksmak, filmsmak, kanske intressen? men iaf, vi tycker o tänker likadant i vissa situationer (:
blev du kär i första ögonkastet? Ja faktiskt (:
har ni någon speciell låt? tror inte, får vi väl skaffa ;D haha
har ni några "frikort"? Frikort?
har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi :) o hoppas de slår in oxå :D
har ni gråtit i varandras armar? Ja ♥
har ni varit utomlands tillsammans? Danmark? annars nej, men vi vill till sommaren :)
vilket är ert bästa minne? Alla minnen med markus är bäst♥
vem lagar bäst mat?  Jag har väl mest kunskap, haha men tillsammas gör vi nog bäst mat :D
vad gör ni en vanlig vardagskväll? Mys o film/tv (:
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jadå :)
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?  några mil bara :)
blir du lätt svartsjuk? kanske.
brukar ni bråka? Nejj de tror jag inte? bråk löser inget
ringer ni eller sms:ar ni mest? Det är olika :)
vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ansiktet :D
brukar nån av er prata i sömnen? Vet inte ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0